Роль гри у розвитку дитини

Особливої ​​актуальності в даний час набула  проблема наступності між ланками освіти, а саме між дошкільним навчальним закладом і школою. Що ж таке наступність? Під наступністю розуміється послідовний перехід від однієї ланки освіти до іншої, що виражається у збереженні та поступовій зміні змісту, форм, методів, технологій навчання і виховання.                                                                        Наступність між дошкільними  і шкільними ланками освіти не повинна розумітися тільки як підготовка дітей до навчання. У дошкільному віці закладаються найважливіші риси майбутньої особистості. Необхідно прагнути до організації єдиного розвиваючого світу – дошкільної  та початкової освіти.                                                                                                                                               Щоб зробити перехід дітей до школи більш м’яким, дати їм можливість швидше адаптуватися до нових умов, вчителі повинні знайомитися з формами, методами роботи в дошкільних установах. А ознайомлення самих дошкільнят зі школою, навчальним та громадським життям школярів дає можливість розвинути у них інтерес до школи, бажання вчитися.                                                                  Сьогодні, 09.01.2014 року, пройшло ІІ заплановане засідання постійно діючого семінару  вихователів дошкільної групи та вчителів початкових класів «Наступність у роботі дитячого садка і школи». Педагоги розглянули питання “Роль гри у розвитку дитини”, поділилися досвідом використання гри та її елементів. Під час заняття провели дві гри, прийшли до висновку, що гра є джерелом радості, мудрості і добра. Ігри є життєво важливими для розвитку дітей; такими ж, як уміння читати, писати та рахувати!

Залишити відповідь